VÍTEJTE V TOMTO POSVÁTNÉM PROSTORU, KTERÝ JE VYTVOŘEN ZA ÚČELEM NAVRÁTIT PRINCIPY STVOŘENÍ A UKOTVIT JE DO SVÉ VLASTNÍ FYZICKÉ NÁDOBY, A TAK OBNOVIT PŮVODNÍ BOŽSKÝ PLÁN DOKONALOSTI. CÍLEM TÉTO SKUPINY SVĚTLA JE SLOUŽIT ZÁKONŮM OSVÍCENÉ PRAVDY A UKOTVIT TUTO OSVÍCENOU PRAVDU JAKO SJEDNOCENOU PLNĚ INTEGROVANOU POLARITU.

pondělí 8. října 2018

TZOLKIN 8.10.2018 2 CABAN kin 197 galaktický portál

Caban – Země. Síla odpovědnosti, spolupráce, mezilidských vztahů, spolutvůrce planetární energie, síla krystalové energie, zkoušky/testy

Ctěte dualitu rozumu a inspirace, myšlení a emocí, dualitu psychickou i fyzickou, aktivní i pasivní. Ctěte posvátný proces tvoření myšlenek, nápadů a uvědomování, neboť to vše souvisí s vaším karmickým osudem, vzorci chápání a postřehy ve výkladu. Tato vlákna živé energie spřádají z dávné minulosti do nespoutané budoucnosti váš jedinečný design. Spojte se s tou částí duše, která hovoří s předky, a snažte se pochopit moudrost, kterou vám přináší.

ZAMĚŘENÍ NA DNEŠNÍ DEN


Dnes věnuji pozornost všem sociálním a společenským vztahům. Dnes koriguji to, co brání mému harmonickému soužití s lidmi. Dnes nebudu nikoho falešně podporovat nebo na druhé vytvářet tlak. Dnes udělám něco pro své okolí, ke všem se chovám s respektem.


Symbolika CABAN znamená doslova Země a představuje tvůrčího ducha a vitální sílu Země – pozemský rytmus a u člověka srdeční rytmus. Tato životní síla a posvátný oheň se nachází uvnitř Země. Energie CABAN také představuje pohyb na planetě a pozemské rytmy např. zemětřesení, sopečnou činnost, záplavy a potopy.

V den CABAN žádejte Vesmír, aby vás obdaroval kreativitou ve všem, co děláte a inteligencí k nalezení řešení ve všech životních výzvách, kterým čelíte. Je to skvělý den pro přemýšlení a hledání východiska.

Lidé narození v den CABAN mají spíše jangové chování, velmi tvořivé myšlení, jsou považováni za osoby činu, mají veškerou energii potřebnou k dosažení jakéhokoliv záměru a kreativitu umožňující dostat se vždy k cíli.

***

Jsem Caban 2. Jsme velmi vděční za čas, který s vámi sdílíme. Dnes budeme mluvit na téma Láska. V celém Stvoření je jen málo míst, kde existuje schopnost milovat na tolika úrovních, jako mají lidé. Aspekt Lásky, o kterém budeme mluvit dnes, je dětská Láska mezi adolescenty obvykle spojená s romantickými pocity.

Rodiče velmi často takovou dětskou Lásku zarazí ze strachu, že děti nebudou následovat jejich sny, nebo že by dívka mohla otěhotnět. Velmi vám dospělým doporučujeme, abyste upustili od popichování dětí, které prožívají první Lásku, abyste je neoddělovali od této zkušenosti. Mnoho rodičů se pokouší ochránit své děti před bolestí, kterou oni utrpěli, když byli mladí. Vstupují jim do cesty, brání jim a snaží se je ušetřit. Výsledek je, že je dítěti odepřeno mnoho zkušeností. Nezískají důvěru ani respekt potřebný pro rozhodování umožňující žít plnohodnotný život. Jejich možnost dospět a dozrát je zakrnělá, protože se nenaučí, jak řešit své problémy nebo se naučí říkat NE svým vlastním podmínkám.

Existuje mnoho tragických příběhů jako je příběh Romea a Julie, v němž v dobrém mínění dospělí nutí děti k dodržování společenských pravidel, které nemají základ v ničem jiném, než v systému přesvědčení strachu a obav. Umožněte mladým lidem vybírat si své přátele. Místo rozhodování za ně je učte od malého věku, jak vhodně jednat. Učte je, aby si své problémy řešili od raného věku a umožněte jim prožít následky jejich voleb. Až dosáhnou věku puberty, budou mít znalosti potřebné k vybírání přátel a svých aktivit, které jsou v jejich nejlepším zájmu.

Je naší velkou nadějí, že rodiče, učitelé a všichni ti, kdo jsou jejich vzorem, integrují tyto Zprávy do svého bytí. Jakmile vy všichni uvolníte negativní myšlenkové vzorce, změníte nežádoucí návyky a zastaralé kódy přesvědčení, budete mnohem lépe vybaveni pro výchovu dětí.

Dokážete si představit, jak by byl váš život jiný, kdybyste integrovali tyto znalosti, když jste byli malí vy? Jak by byl váš život jiný, kdybyste ve věku pěti let dokázali říci NE na cokoliv, co není pro vás v pořádku? Jaký by byl váš život, kdybyste na každém kroku měli podporu rodičů a přátel, kteří vás chrání před ublížením?

Výskyt znásilnění a zneužívání prostupující všechny kultury by byl odstraněn, kdyby pachatelé byli včas zastaveni, protože děti by měly jistotu, že se mohou kdykoliv obrátit na své pečovatele nebo rodiče, kteří by pachatele včas zastavili. Jaká by byla vaše interakce s druhými dnes, kdybyste měli ve věku pěti let dovoleno říkat, co si myslíte, aniž by vám někdo říkal, abyste byli zticha nebo vás prostě ignoroval? Když jsou děti terčem posměchu nebo jsou trestány za to, že říkají, co mají na mysli, rychle zjistí, že prohlašovat pravdu není dobrý nápad a učí se říkat „malé nevinné lži“.

Dokážete si představit, jaký by váš život byl, kdybyste byli povzbuzování vyjadřovat své emoce ve věku batole? Často se děti učí, že pouze miminka pláčou. Když dítě cítí zlost, je potlačena s rozkazem: „Jdi do svého pokoje!“ Mnohokrát přirozeně ukazují své nadšení tím, že tancují, zpívají a okamžitě se setkávají s opovržením dospělých, kteří jim neustále říkají, aby se uklidnily a byly zticha.

Často v nejdůležitějším životním období, když vazba dítěte a rodičů je velmi důležitá, jsou děti posílány do mateřské školy. Před zápisem jsou vystaveny sérii očkování vytvářejících zmatek v jejich imunitním systému. Pak procházejí velkým množstvím nemocí s námitkou, že se dotýkaly rukama nebo ústy nezdravých dětí. Počet učitelů předškolních zařízení schopných poskytovat každému dítěti pozornost, Lásku a potřebnou podporu, je bohužel velmi nízký.

Děti v tomto věku potřebují vědět, že se mohou spolehnout na své opatrovníky, kteří o ně pečují a chrání je. Avšak namísto podpory je rodiče zapíší do školy, aniž by to s dítětem konzultovali. Výsledek je, že si dítě uvědomuje, že nemá jinou možnost a často se po odchodu rodičů cítí opuštěné. Pak zjistí, že jsou v místnosti plné cizích lidí a neví, co se od nich očekává a bez porozumění času neví, kdy se pro ně tatínek nebo maminka vrátí.

Většina dětí před tím, než nastoupí do mateřské školy má vyvinuté kódy přesvědčení:

děti by mělo být vidět a ne slyšet, to dělají jen miminka
nemám kontrolu nad svým životem
kdykoliv mě rodiče mohou opustit
nikdo mě neposlouchá
zlost je špatná
projevovat emoce je špatné
lidí se smějí tomu, co říkám
škola je špatná atd.

Není vám to povědomé? Jedná se o kódy přesvědčení, na kterých většina děti staví své myšlenky, slova a činy.

Když dítě vstoupí do mateřské školy, učí se soutěžit a dostává nálepky v závislosti na svých schopnostech při úlohách, které jsou před ně postaveny. Očekává se, že bude sedět dlouhý čas, což je nepřirozené a ponižující. Musí se přizpůsobit novým pravidlům a je to pro ně vysilující. Učí se potlačit sebevyjádření a podlehne přizpůsobení. Veřejný vzdělávací systém byl nastaven, aby vytvářel miniroboty pro průmyslovou společnost. Děti jsou nuceny učit se dovednosti, které z nich mají udělat produktivního člena společnosti. Když přijde na škrty v rozpočtu v rámci systému, třídní tvořivost jako je umění, hudba, fyzické cvičení jsou první, co je z osnov odstraněno. Jsou považovány za nejméně důležité, ale přitom to jsou dovednosti, které vyvažují levou mozkovou hemisféru.

Děti se učí nejlépe v přírodě, ale pokud to není součástí osnov přírodovědeckého studia zřízeného školní radou, mají interakci s přírodou jen na hřišti nebo autobusových zastávkách. Drtivá většina dětí neví, že mléko pochází od krav, vejce od slepic, myslí si, že hamburger je kravské maso nebo že zeleninu a ovoce pěstují zemědělci. Většina rodičů nezná obsah toxických látek přidávaných do potravin pro zachování barvy a trvanlivosti. Přesto jsou tyto látky každý den vkládány do vašeho těla a těla vašich dětí.

Zajímá vás, proč je takový nárůst dětských nemocí jako je cukrovka, autismus, poruchy pozornosti a leukémie?

Takže děti vstupují do základní školy s mnoha výše uvedenými kódy přesvědčení. Jejich těla jsou ochablá v důsledku nedostatku pohybu, toxických potravin a látek oslabujících imunitní systém. Mají pocit vzteku, ale nemohou ho dát najevo. Uvědomují si, že školský systém je ponižující, ale nikdo je nechrání. Mají pocity únavy, takže jí sladkosti a pijí sladké limonády, aby zvýšily svojí energii. Dělají bizarní věci, aby získaly pozornost, přesto je nikdo neposlouchá. Jejich frustrace v nich vře, takže se často ocitají v ředitelně nebo ústavu pro mladistvé a pořád není nikdo, kdo by jim dával Lásku, podporu a pozornost, po které touží, a kterou si zaslouží. Je divné, že počet těhotenství nezletilých stoupá?

To, co chceme říci vám rodičům, učitelům a vychovatelům je, abyste věnovali pozornost, jak ovlivňujete děti svými kódy přesvědčení. Dopřejte jim to, jak by se líbilo vám, aby s vámi bylo zacházeno v dětství. Jste to vy, kdo má velký vliv na děti, ačkoliv se s nimi třeba přímo nesetkáváte. Obyčejný úsměv může být zázrak pro někoho, kdo se cítí neviditelný. Když potkáte rodiče s dětmi, seznamte se a pozdravte i s dětmi. Vyhněte se povýšenému chování jako je ťukání na čelo nebo dětská řeč.

Dopřejte dětem respekt a laskavost.

Povzbuzujte děti, aby snily o svém vlastním životě. Za žádných okolností se jim nevysmívejte nebo jim neříkejte, že nemají jinou možnost. Pokud se vás zeptají na radu, dejte jim ji jasně a výstižně a řekněte jim, že každý člověk má svůj názor. Povzbuzujte je, aby vyslechly ty, kteří mají odlišné názory, ale pak učinily své vlastní rozhodnutí. Zbavte se bláznivých přesvědčení, jako že kluci nosí modrou barvu a hrají si s auty, zatímco dívky nosí růžovou barvu a hrají si s panenkami.

Nechte děti, aby si zvolily svou vlastní profesní dráhu, aniž byste hodnotili mužské a ženské role, jako….. jen dívky mohou být zdravotní sestry nebo kadeřnice, zatímco chlapci mohou být lékaři nebo řidiči kamionů. Zacházejte s dětmi s úctou. Vyslechněte jejich slova, povzbuzujte je, aby řešily své problémy a umožněte jim vzkvétat.

Věříme, že se tato slova hluboce dotkla vašeho srdce a pomohou vám provést změny, které vám umožní uzdravit a přebudovat základy a tím zlepšit dovednosti potřebné pro svůj vlastní rozvoj a rozvoj všech dětí, s kterými se setkáváte nebo setkáte.

FREKVENČNÍ REZONANCE – aktuální sebe-určení
(galaktické energie> vlastní vibrace)

CABAN: Souznění, rozvoj, spolupráce….
V energii ZEMĚ se nachází zóna kontroly individuální úrovně Vědomí. Zde je testována užitečnost a škodlivost individuálního JÁ pro CELEK. Všechny pocity v den CABAN, by měly být posuzovány z pozice osobní Rezonance s CELKEM. CABAN kontroluje také vztah ČLOVĚK – PŘÍRODA, protože jako pozemský kolektiv přebíráme zodpovědnost za osud světa. Pamatujte, že rovnováha v přírodě je daleko více narušena než mezilidské vztahy. Kdo se naučil vidět sám sebe, jako součást CELKU, přestane soudit lidi, protože ví, že každý, koho potkáme, je odrazem v zrcadle našeho vlastního JÁ. Uzdravení světa a Kolektivního Vědomí začíná pořádkem na vlastním dvorku. Mohou zde nastat různé konflikty, nejen v kruhu rodinném nebo v kruhu přátel, ale i v pracovním prostředí.
V takových případech se stává síla navigace CABAN Strážcem svým pozemským zástupcům, nenechá své studenty na scestí, ale na každém rozcestí pro ně nastaví osobní majáky. Pokud chcete připojit ke svému duchovnímu JÁ všemocnou energii CELKU, zaměřte se na den ZEMĚ, ale nikoliv proto, aby posílil vaši pozici či vás posunul na první místo, ale proto, aby vám pomohl vyřešit problémy ve vašem okolí. Socializace je důležitým krokem k duchovnímu růstu, tzn., že každý jednotlivý aspekt Vědomí, musí dosáhnout plnohodnotné formy, aby mohl být přijat do CELKU.


2. TÓN VÝZVY – SÍLA POLARITY
Polarita je tkalcovský stav, na kterém jsou tkány pozemské vzorce duchovních témat. V zrcadle polarity najdete mnoho tváří iluze. Podívejte se do zrcadla. Kdo se na vás dívá z druhé strany? Polarita odhaluje vaše duchovní dilema, konflikty a vnitřní spory. Sledujte své sklony a neochotu. Podívejte se na téma realisticky, kde zůstala zauzlována vaše duchovní nit. Přijměte znalosti, kterými se zabývá léčba DVOJKOU. Konfliktní situace ve skutečnosti pracují jako vaši spojenci. Podívejte se také na polaritu mužské a ženské části v sobě i ve vašem partnerském vztahu. Prozkoumejte oba aspekty. Akceptujete své pohlaví? Nacházíte ve svém vztahu naplnění a naplňujete vy svého partnera? Obejměte panorama darů ve vašem vztahu. Zkoumejte v něm oba póly, přirozené návyky, zvyky a objevte moudrost, která z nich vychází.
Všechny výzvy jsou určeny k tomu, aby se lidé naučili poskytovat si vzájemnou úctu.

Dny s Energií POLARITNÍHO Tónu představují také téma Vlny mezi pozemskými póly. Znamení stojící vedle Tónu DVA nastavuje scénu akcí ve vašem životě. V těchto dnech běží proces rozpoznávání vlastních úvah (vzhledem k polaritě), což způsobuje, že můžete vnímat silné nervové napětí, obzvlášť jste-li osobně spojeni s polaritní energií, např. přes kin narození.

DRUHÝ Tón – POLARITA – Najděte cestu k usmíření, shodě a vnitřní harmonii. Nehodnoťte ani události, situace, ani lidské chování, vaší přirozenou touhou je CELISTVOST. Zvažte všechna pro a proti a postupujte ke změnám pomocí vyvážených rozhodnutí. Spojte vše, co bylo rozpojeno v jeden nádherný CELEK.

Copyright © 2018 mayskykalendar.blogspot.com